1. Okres gwarancyjny na produkty oferowane w naszym sklepie wynosi 24 miesięcy.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar jest niezgodny z umową (rękojmia). Rękojmia za wady jest wyłączona w przypadku kupującego nie będącego konsumentem lub Przedsiębiorcą o cechach konsumenta.
3. Jeżeli Towar posiada wadę, Klient ma prawo do:
a) żądania wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
b) ma prawo odstąpić od umowy tylko i wyłącznie w momencie kiedy, sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową, brak zgodności z umową występuje nadal, z oświadczenia sprzedawcy wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie.
4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemne lub mailowej na adres Sprzedawcy. Złożenie reklamacji w formie elektronicznej na adres info@birdsecho.pl przyspieszy czas realizacji reklamacji.
6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia doręczenia reklamacji, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. Podstawą do wniesienia reklamacji są wady techniczne produktu, takie jak:
- niewłaściwy rozmiar,
- niewłaściwy kadr,
- niewłaściwy rodzaj materiału
- brak którejkolwiek z części składowych zamówienia
8. Reklamacjom nie podlega:
-Zgłoszenie , że motywy takie jak np. brokat, złoto, srebro, beton, marmur, pordzewiała blacha, drewno itp. nie wygląda jak w rzeczywistości. Motywy są nadrukowane przez co mogą się różnić wyglądem od ich prawdziwych odpowiedników. Refleksy światła nie są elementami grafiki.
-Różnica w kolorach. Odcienie gotowego produktu mogą różnić się delikatnie od wizualizacji ze względu na kalibrację monitora, na którym ogląda się przedmioty, maszynę drukującą i rodzaj użytego tuszu – różnica w odcieniach nie jest powodem do reklamacji.
-Poprzednie zamówienie miało inny kolor. Zamówienia tworzone w innym przedziale czasowym w przypadku domawiania towaru mogą się delikatnie różnić odcieniami i kadrem, ponieważ wszystkie produkty wytwarzamy po otrzymaniu zamówień.
-Uszkodzenia mechaniczne (ingerencja w produkt, przypalenia, niewłaściwe zastosowanie)