1JAKIE PRODUKTY OFERUJE BIRDSECHO?
Oferujemy maty winylowe, zewnętrzne i wewnętrzne. Produkty tworzymy na wysokiej jakości materiale (tkanina poliestrowa powleczona spienionym PCV) o lekko chropowatej fakturze i grubości 2mm.
2JAK WYSZUKAĆ KONKRETNY WZÓR MATY?
W naszym sklepie możesz z łatwością skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią odpowiednią frazę. Możesz również skorzystać z utworzonych kategorii: tematyka, styl, przeznaczenie, albo skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta przez chat lub mailowo na info@birdsecho.pl
3JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE NA BIRDSECHO?
Proces zamówienia jest bardzo prosty! Gdy znajdziesz swoją ulubioną matę winylową, wystarczy, że wybierzesz jeden ze standardowych rozmiarów i klikniesz DODAJ DO KOSZYKA. W koszyku wystarczy uzupełnić formularz zamówienia i dokonać płatności. W razie jakikolwiek problemów można się skontaktować z naszym Biurem Obsługi Klienta przez chat lub zadzwonić pod nr (32) 700 37 99.
4JAKIE SĄ DOSTĘPNE METODY PŁATOŚCI?
Oferujemy bezpieczne metody płatności online: przez PayU, kartą kredytową, kartą debetową, przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (u kuriera).
5JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Możesz zapłacić za swoje zamówienie wybierając jedną z bezpiecznych metod płatności online: przez PayU, kartą kredytową, kartą debetową, przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (u kuriera)
6JAKI JEST SZACOWANY CZAS WYSYŁKI ZAMÓWIENIA DO POLSKI I ZA GRANICĘ?
Realizujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej w kraju jak i za granicę. Czas dostawy zależy od kraju (wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie).
Wysyłka w Polsce zajmuje około 1-2 dni robocze.
Wysyłka w Europie zajmuje około 3-5 dni roboczych.
Wysyłka do USA zajmuje około 2-3 dni roboczych.
Wysyłka w inne miejsca może zająć około 4-6 dni roboczych.
7REKLAMACJE - JAK ZGŁOSIĆ USZKODZENIE PACZKI I TOWARU?
Jeśli już przy dostawie zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie paczki, musisz ją otworzyć w obecności kuriera i wypełnić razem z nim protokół szkody. Następnie prześlij go do nas na maila info@birdsecho.pl wraz ze zdjęciem. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wyślemy nowy produkt, całkowicie na nasz koszt.
 
Natomiast jeśli po otwarciu paczki zauważysz jakikolwiek problem z zamówieniem, np. zły rozmiar bądź kolor maty, niekompletne zamówienie, poinformuj nas zaraz o tym! Wyślij wiadomość e-mail na adres info@birdsecho.pl dołączając do niej zdjęcie usterki. Po rozpatrzeniu reklamacji wyślemy odpowiedni produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.
8CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?
Tak. Birdsecho oferuje 14 dni na zwrot standardowego produktu. Pamiętaj jednak, że zwracany produkt nie może być uszkodzony bądź używany. Do przesyłki zwrotnej dołącz dowód zakupu maty, swoje dane osobowe oraz numer konta na który chcesz, aby zwrócić Ci pieniądze. Po otrzymaniu produktu oraz niezbędnych informacji nastąpi zwrot pieniędzy w ciągu 10 dni.
9CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA NIESTANDARDOWEGO?
Tak. Z przyjemnością realizujemy niestandardowe zamówienia! Możemy zmodyfikować projekt (kolor, wzór) oraz zmienić rozmiar maty. W razie jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając e-mail lub poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj jednak, że zamówienie niestandardowe nie podlega zwrotowi.
10CZY JEST DOSTĘPNY RABAT NA MATY?
Jeśli subskrybujesz nasz newsletter, możesz uzyskać jednorazowy rabat -15% na wszystkie produkty w naszym sklepie.

W razie dodatkowych pytań napisz do nas! info@birdsecho.pl